wtorek, 29 kwietnia 2014

Full of colours

Niby dopiero wtorek, ale ja myślami jestem już na majówce...i właśnie dlatego prezentuję Wam bardzo prosty makijaż, ale za to pełen kolorów!


Krok 1: Na wewnętrzny kącik powieki nakładamy żółty matowy cień, albo z połyskiem (taki jaki macie). Ja nie miałam z połyskiem, dlatego wykorzystałam cień matowy, a później nadałam mu połysk.
Krok 2: Na żółty matowy cień nakładamy sypki cień (APC) o metalicznym odcieniu.
Krok 3: Na środek powieki nakładamy pomarańczowy cień z połyskiem i blendujemy.

Wszystkie kroki powtarzamy także na dolnej powiece!

Krok 4: W zewnętrznym kąciku oka nakładamy granatowy połyskliwy cień i rozcieramy, to samo robimy na dolnej powiece, ale między cień granatowy, a pomarańczowy dokładamy cień turkusowy (połyskliwy). Wszystko blendujemy, tuszujemy i w 5 kroku widzimy efekt w świetle dziennym.

POWODZENIA!



Zamieszczam także cennik usług w Be Art - Beauty&Art!
Oczywiście odpowiem na wszelkie pytania!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz