czwartek, 24 kwietnia 2014

Z błękitem w oku i ofertą warsztatów!

Kochani!
Po dłuższej mojej nieobecności na blogu wracam z nową motywacją, a wkrótce także z nowymi zdjęciami, które lepiej ukażą Wam to co potrafię i czego możecie ode mnie oczekiwać.

Dziś natomiast kolejny makijaż "krok po kroku". Miałam dziś ochotę na odrobinę granatu, ale w lekko ożywionej wersji, właśnie dlatego zdecydowałam się na użycie morskiego cienia.


Krok 1 (lewa strona): Wewnętrzny kącik oka rozjaśniamy rozświetlaczem. Ja używam jasnego matowego cienia z Inglot.
Krok 2 (lewa strona): W zewnętrznym kąciku oka nakładamy ciemny granatowy cień (Inglot).
Krok 3 (lewa strona): Na środku, na górnej i dolnej powiece, nakładamy cień w morskim odcieniu i dobrze rozcieramy z cieniem granatowym (Inglot).

Krok 4 (prawa strona): Od wewnątrz morski cień rozcieramy jasnym pudrowym matowym cieniem (Inglot).
Krok 5 (prawa strona): Od środka powieki do jej zewnętrznego kącika czarnym eyelinerem rysujemy kreskę, ale nie wyciągamy jej poza obrys oka!
Krok 6 (prawa strona): Efekt końcowy w świetle dziennym!

OFERTA WARSZTATOWA
(po kliknięciu obrazek powiększa się!)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz