czwartek, 3 października 2013

Podusmowanie września!!!

We wrześniu działo się dużo. Rzekłabym bardzo dużo. Zaczęliśmy od zmierzchu i makijażu w odcieniach srebra i szarości. Pojawiła się także recenzja! Dotyczyła eyelinera KOBO we flamastrze... i powiem Wam szczerze, że po miesiącu używania stwierdzam, że nie jest tak świetny jak mi się wydawało, ale na pewno jest bardzo fajnym podkładem pod właściwy eyeliner, to taki makijażowy ołówek.





Były też kolejne makiaże w złocie, szarościach, srebrach, fioletach, ale też taki na pożegnanie lata... kolorowy, ale w jesiennych barwach. Zapomniałabym o makijażu do zdjęć do dokumentów, ale ten także był! Który makijaż z września najbardziej przypadł Wam do gustu? Który wypróbowałyście na sobie?




Same wiecie...odwiedzała mnie Paulina i oto jej dwa wizerunki...




Byłam także na kiermaszu, abyście mogły poznać robione przeze mnie bransoletki. Mam nadzieję, że się Wam podobają! :) 

W tym miesiącu bloga odwiedziliście...1 944 razy! Łącznie mamy już 8636 wejść na stronę! To naprawdę bardzo dużo, ale pamiętajcie, że to od Was zależy do jak wielu osób dotrzemy. Pomóżcie rozreklamować się mojemu blogowi! Kiedy dobijemy do 10 000 wejść będzie konkurs, zgodnie z tym co obiecałam!!!

Życzę Wam i sobie kolejnego tak owocnego miesiąca! Mimo, że rozpoczęłam studia doktoranckie i nie będę miała już tak dużo wolnego czasu, to obiecuję, że będą pojawiać się tu nowe makijaże, może także kolejne metamorfozy! Zachęcam do wchodzenia na bloga i udostępniania go na Facebooku!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz