środa, 7 sierpnia 2013

Nawilżanie to podstawa

Nawilżanie jest podstawowym wymogiem pielęgnacji skóry nie tylko naszej twarzy, ale całego ciała. Pewnie nie raz zwróciłyście uwagę na zdjęcia modelek, aktorek, generalnie gwiazd. Skóra napięta, gładka, błyszcząca. To wszystko zasługa nawilżania. Jak wiecie w większości składamy się z wody, ale często nasza skóra jest sucha, bo zapominamy nałożyć na nią kremu.

Od zawsze nie lubiłam kremów... to chyba zasługa tłustego jak oliwa kremu Nivea, którym raczyła mnie moja mama. Jednak w pewnym momencie znalazłam krem idealny dla mojej tłustej (to nie znaczy nawilżonej) skóry. Ziaja - krem rumiankowy. Idealnie nawilża, ale nie zostawia tłustej powłoki i uczucia ciężkości. Dodatkową zaletą kremu jest jego naprawdę niska cena (za duże opakowanie około 8 zł).



Poszukajcie kremu idealnego dla Was i nakładajcie go zawsze po oczyszczeniu twarzy. Oczyszczajcie skórę zawsze rano, wieczorem i przed nałożeniem makijażu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz