czwartek, 8 sierpnia 2013

Oczyszczanie part 2.

Pisałam już o Serum siarkowym Barwy. Dziś o kompleksowym oczyszczaniu skóry. Wypróbowałam mnóstwo różnych żeli, pianek, peelingów do mycia twarzy i nic nie spełniało moich oczekiwań. Dopiero gdy trafiłam na żele peelingujące Garnier Czysta Skóra Active (ulubiony żel męża) i Fuit Energy (ma ładny zapach). Oba dobrze oczyszczają skórę, odświeżają i dają naprawdę świetne uczucie czystości i świeżości. Cena nie jest świetna, zazwyczaj to około 16-17 zł, ale da się je kupić dużo taniej na promocjach np. w Realu za około 11 zł! Polecam do sprawdzenia!



A Wy czego używacie do oczyszczania skóry twarzy? Może coś polecicie? Czekam na Wasze komentarze.

2 komentarze:

  1. Ja ( i mój mężczyzna zarazem ) używam Garnier Czysta Skora 3 w 1 i z czystym sumieniem mogę go polecić.
    Używając go jako żelu do mycia twarzy pozostawia skore czyta i świeża, jako maseczka skora jest maga gładką i napiętą, czego chcieć więcej ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Długo używałam tego żelu-peelingu Garniera dając mu szansę. Ale jednak - nie! Obecnie używam co 2 dni peelingu Perfecty i jest absolutnie genialny !

    OdpowiedzUsuń