środa, 28 sierpnia 2013

Pokój Franka - efekt końcowy!


Siedziałam chyba trzy dni i wyżywałam się na ścianach w pokoju Franka, ale mam nadzieję, że doceni tą moją pracę kiedy już przeniesiemy go do jego własnego pokoju. Debat było wiele co ma powstać na ścianach. Dżungla? Pojazdy? Wieś? Naklejki czy może namalować coś? Obejrzałam chyba wszystkie dostępne na naszym rynku naklejki i nic mi się nie spodobało, więc przynajmniej szybko ustaliłam, że muszę coś namalować. W sumie mój tata także namalował nam na ścianach motywy z Bambiego, to i ja swojemu synowi chciałam coś namalować. Tylko co? Stwierdziliśmy, że pojazdy są oklepane, a dżungla nie jest Polska, więc tak patriotycznie i z miłością do Ojczyzny namalowałam wieś. Dzieci zazwyczaj lubią zwierzaki, więc Franek na pewno, przynajmniej części z nich, nauczy się już będąc w pokoju. A może Wy szukacie inspiracji do stworzenia NIEPOWTARZALNEGO pokoju dla Waszego dziecka?


9 komentarzy:

  1. Wow. Ty to sama malowałaś??? Efekt rewelacyjny, aż zazdroszczę małemu takich ścian. Naprawdę super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za pochwały. Malowalam sama i to nie czym innym jak farbami przeznaczonymi właśnie do malowania ścian!

      Usuń
  2. Normalnie gratuluję! Zatrudnię Cię chyba do moich ścian ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypominam o podpisywaniu się pod komentarzami ;) anonimow nie publikuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow... Franio to ma zdolną Mamusię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pokój dla dziecka, przepiękny idealny pomysł :) Gratulację efekt niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Adoptujesz mnie i zrobisz mi taki pokój ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem :) Śliczny pokoik :D

    OdpowiedzUsuń