wtorek, 16 lipca 2013

Letnie wariacje

Najpierw przepraszam za brak wczorajszego wpisu, ale niestety... brak internetu i to nie z mojej winy, wyjazdu itp. tylko awaria łącza.

Tego lata najmodniejsze są kolorowe kreski. Cienkie, grube, proste i szalone. Makijaż musi być wyrazisty i kolorowy! Ma się błyszczeć (plus dla osób z tłustą cerą), mienić i przyciągać wzrok wszystkich w około. Kocham kreski, te kolorowe szczególnie. Dziś prezentuję kilka inspiracji, ale post o tym jak robić kreski "klasyczne" będzie kiedy indziej, ale już teraz obiecuję, że się pojawi.

Nie podkreślałam brwi, dlatego, że jednak miał to być letni makijaż. Wystarczy, że będą wydepilowane w ładnym kształcie.










Do makijażu wykorzystałam:
Podkład: Maybelline i Soraya
Puder transparentny Kryolan
Róż: Rouge Bunny Rouge
Tusz: Vipera
Cienie do powiek: Inglot (nakładane na mokro)

I jak się Wam podoba? Słonecznego lata! Beti


3 komentarze:

  1. Poproszę o makijaż krok po kroku wieczorowy + może coś z różem :) - MiMi

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny :) ja bym się nie odważyła ale Tobie bardzo fajnie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, uwierz mi, że to nie jest jeszcze odważny make-up. Czasami trzeba przekroczyć swoje obawy, aby przeżyć coś fantastycznego i dlatego mam nadzieję, że w czasie metamorfozy dasz się ponieść ;)

      Usuń