środa, 24 lipca 2013

Wieczorowo na różowo

Dopiero teraz, bo wcześniej było i trochę pracy i trochę przyjemności w postaci spacerku z synem.
W każdym razie dziś prezentuję Wam makijaż wieczorowy w odcieniach różu i granatu.

 KROK 1: Mokrym czarnym cieniem Inglot namalowałam naturalną kreskę (przy linii rzęs).

KROK 2: Różowym cieniem (ja użyłam jasnego różu do policzków) malujemy powiekę od wewnątrz aż w 3/4 jej powierzchni.


KROK 3: Granatowym cieniem z domieszką fioletu (tu Inglot) malujemy 1/4 powieki w jej zewnętrznym kąciku i rozcieramy granice.


KROK 4: Rozświetlacz nakładamy w wewnętrzny kącik oka, pod łuk brwiowy, na dolnej powiece, a także rozcieramy nim granicę między cieniem różowym i granatowym.


KROK 5: Poprawiamy kreskę eyelinerem. Ja dodałam jeszcze gdzieniegdzie delikatnych sypkich cieni firmy APC.


Na koniec oczywiście tuszujemy rzęsy i wypełniamy brwi!




Zapraszam Was serdecznie na makijaże dzienne, wieczorowe, ślubne itp. Więcej wiadomości przez formularz kontaktowy lub na Facebooku. MIŁEGO WIECZORU!

1 komentarz: