wtorek, 9 lipca 2013

Oczyszczanie cz.I

Witam Was dzisiaj. 
Jak wiemy, aby mieć piękną, promienną cerę trzeba bardzo dbać o naszą skórę.
Nie będę pisać o budowie skóry, bo to każdy miał na lekcjach biologii. Musimy pamiętać o bardzo dokładnym oczyszczaniu, aby nie mieć później problemów skórnych. Jednak niektórych nie da się uniknąć mimo wszelkich zabiegów oczyszczających (nie mówię tu o profesjonalnych zabiegach w salonie kosmetycznym).

No i pojawia się to czego nienawidzimy z całego serca. Wyprysk. Potrafi zniszczyć dzień nie tylko nastolatce, ale także dorosłemu człowiekowi. Jak sobie szybko z nim poradzić?

Szukałam bardzo długo i nic nie zdawało egzaminu. Środki dermatologiczne były zbyt mocne i bardzo drogie. Wysuszały skórę tak, że długo musiałam ją później doprowadzać do jakiegokolwiek stanu. Niedawno trafiłam w drogerii na, to zabrzmi groteskowo, "Siarkową Moc" antybakteryjne specjalistyczne serum do stosowania miejscowego - z BARWA Laboratorium.

Producent na opakowaniu napisał:
- hamuje rozwój mikroorganizmów odpowiedzialnych za pojawianie się wyprysków
- zapobiega rozprzestrzenianiu się reakcji zapalnych skóry
- wysusza zmiany trądzikowe

Muszę przyznać, że to wszystko jest prawdą. Oczywiście nie pozbędziemy się pryszcza w jeden dzień, ale już po dwóch dniach widać efekt. Wyprysk się zmniejsza, wysusza (tylko w miejscu gdzie powstał) i po kilku dniach znika. Kilka dni brzmi nie satysfakcjonuje? Cóż. Ja bez tego specyfiku często męczyłam się tygodniami z powracającym trądzikiem, teraz niszczę sprawę jak tylko coś zaczyna się dziać.

Po nałożeniu na skórę czuć wyraźnie pieczenie w miejscu wyprysku (zapewne działanie antybakteryjne). Później powoli to uczucie znika, a preparat zasycha i po 20 minutach można go zmyć wodą. Proste, a skuteczne! Siarkową moc o pojemności 15 ml możecie kupić np. w drogeriach Rossmann i aptekach za około 8 zł. Przy tym chociażby ZORAC (na receptę), który ma podobną skuteczność i pojemność kosztuje około 60 zł!!!

Jeżeli macie jakieś propozycje co do makijaży, które chcecie zobaczyć na moim blogu, albo kosmetyków, o których chcielibyście się czegoś dowiedzieć, piszcie w komentarzach, albo na maila! 

Jeszcze dziś wrzucę kolejną metamorfozę! Miłego dnia!

3 komentarze:

  1. Chętnie sobie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi dzisiaj siostra zakupiła to serum, bo używałam krem " Siarkowa Moc" i jest też warty polecenia :) Mam nadzieję, że efekt również będzie widoczny. Każdy ma inną cerę i skórę u jednych przyswaja u innych nie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obecnie w Rossmannie jest promocja na to serum! Kosztuje tylko 9,59 zł ;)

    OdpowiedzUsuń