poniedziałek, 8 lipca 2013

Zaczynamy...

Moi drodzy,
bo liczę na to, że tego bloga czytać będą także mężczyźni...

Otóż będzie to blog o urodzie, a przede wszystkim makijażu. Prócz trików w makijażu, będę pisać o różnego rodzaju kosmetykach do pielęgnacji, a także tych kolorowych. Dowiecie się o perełkach kosmetycznych, ale nie będę tylko chwalić. Na pewno znajdą się też rzeczy słabe, jak to w życiu bywa.
Mam nadzieję, że będziemy się wzajemnie inspirować i nakręcać do pozytywnego działania! Czas makijażowych szaleństw zacząć!

Na pierwszy rzut metamorfoza mojej siostry Pauliny.


U góry zdjęcie zrobione aparatem z telefonu komórkowego nie oddaje kolorów, jednak widać zmianę w wyglądzie mojej modelki. U dołu zdjęcie robione w odpowiednim oświetleniu, dzięki czemu możecie zauważyć wszelkie niuanse makijażu.


Do wykonania tego make-upu wykorzystałam:
Baza: Kryolan
Podkład: Rouge Bunny Rouge (niesamowite mają produkty!) Ten podkład na pewno zrecenzuję w osobnym poście.
Puder transparentny: Kryolan
Brąz i róż: Rouge Bunny Rouge
Cienie: Mac, Sleek, APC, Inglot
Tusz do rzęs: Vipera
Błyszczyk: Vipera

Mam nadzieję, że ten pierwszy make-up na moim blogu spodoba się Wam i będziecie śledzić kolejne wpisy!

Pozdrawiam ciepło Beti.

6 komentarzy:

  1. Make-up pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo profesjonalnie i pięknie... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a możesz napisać coś o bazie : Kryolan :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście! Jutro o niej zamieszcze wpis! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) a stosujesz może kamuflaż firmy Kryolan o którym mogłabyś też coś napisać, dokładnie interesuje mnie maskowanie niedoskonałości, techniki :) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Oczywiście stosuję kamuflaż Kryolanu. Myślę, że to taki nieodłączny element kuferka każdej wizażystki, bo naprawdę działa cuda.

    OdpowiedzUsuń