wtorek, 9 lipca 2013

Metamorfoza Kasi

Tak jak obiecałam kolejna metamorfoza. Jakiś czas temu odwiedziła mnie Kasia i chciała zobaczyć co mogę zrobić za pomocą makijażu. Mam nadzieję, że spodoba Wam się efekt.

Komentujcie. Czekam na propozycje jakie makijaże chcielibyście zobaczyć w metamorfozach i jakie makijaże "krok po kroku" mam zamieścić specjalnie dla Was.

Chciałam jeszcze zaznaczyć, że wszystkie ANONIMOWE komentarze nie będą zamieszczane na blogu. Jeżeli coś komentujemy, to niech przynajmniej inni wiedzą kim jesteśmy. Taki mały kulturalny trik.

Na początek... "Przed i po"


Kolejne zdjęcie, to jak widzicie efekt z otwartymi oczami i zamkniętymi


I Kasia w całej okazałości!


Do makijażu użyłam:
Podkład: REVLON Color Stay
Puder transparentny KRYOLAN
Kamuflaż KRYOLAN
Korektor Inglot
Bronzer i róż: Rouge Bunny Rouge
Cienie do powiek: Inglot, Sleek, APC
Tusz do rzęs: VIPERA

Czekam na Wasze oceny i życzę miłego wieczoru Beti :)

5 komentarzy:

  1. Kasia Czerepińska9 lipca 2013 20:54

    Bardzo ładnie. Ja też chcę taką metamorfozę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz talent i go nie zmarnuj!! Bardzo udana metamorfoza. Jeśli zdecyduję się iść na wesele do znajomych na pewno zapiszę się na makijaż do Ciebie i będę chciała coś z kolorem miętowym. Oczywiście liczę na Twoją inwencję twórczą jak zawsze zresztą:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jutro KONKURS, a nagrodą będzie metamorfoza, więc zachęcam do zaglądania na bloga!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż za przemiana modelki! :)) Bardzo dobra metamorfoza :)) Chciałabym mieć swoją prywatną wizażystkę na co dzień ;))

    OdpowiedzUsuń