wtorek, 30 lipca 2013

Pastelowy szał...

Postanowiłam poszaleć z pastelowymi, a na dodatek (o zgrozo!) perłowymi cieniami z serii sypkich cieni polskiej firmy APC. (Są świetne i mogą mieć różne zastosowania!)

 KROK 1: Nakładamy różowy cień APC o numerze 36 na całą górną powiekę, szczególnie zaznaczając wewnętrzny kącik oka.


KROK 2: Na dolną powiekę nakładamy turkusowo-niebieski cień APC o numerze 42.


KROK 3: Wewnętrzny kącik oka rozjaśniamy jak najjaśniejszym cieniem.


KROK 4: Rysujemy eyelinerem kreskę.


KROK 5: Wodną część dolnej powieki pokrywamy białą kredką. Tuszujemy rzęsy i wykańczamy brwi. Usta pokryłam intensywną różową pomadką... ale niestety przy świetle które dziś miałam do dyspozycji nie za bardzo to widać. Jednak nic straconego... jutro będzie o ustach cały post!






Miłego wieczoru!!!

3 komentarze:

  1. Nie zawsze perłowe musi być złe ;) Ten makijaż naprawdę robi na mnie wrażenie, albo Ty w tym makijażu :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne :) chyba mam taki kolor i sama spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za pastelami nie jestem ale ten makijaż podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń